Mam problem. Co mam zrobić? Gdzie uzyskać pomoc?

Przede wszystkim poszukaj odpowiedzi w niniejszej Pomocy – tu umieszczone są odpowiedzi na najczęstsze pytania i wątpliwości Użytkowników. Jeżeli jednak jej nie znalazłeś, możesz uzyskać pomoc drogą mailową.

Jakie są adresy serwerów pocztowych?

Secure SMTP: mail.onemac.pl port: 465
Submission SMTP: mail.onemac.pl port: 587
Secure IMAP: mail.onemac.pl port: 993

Jakie są adresy DNS do podpięcia domen?

Nasze podstawowe adresy serwerów to:
dns1.onemac.pl
dns2.onemac.pl

Czy moje konto będzie zabezpieczone przed wirusami i niechcianymi przesyłkami (SPAM)?

Tak. Nasza firma stosuje zaawansowane mechanizmy ochrony przed wirusami, oraz niechcianymi wiadomościami (SPAM), jednakże nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody wywołane niepoprawnym działaniem tych mechanizmów.

Jak długo serwer przechowuje wiadomości e-mail?

Folder wiadomości usuniętych 90 dni
Folder wiadomości spam 30 dni
Folder wiadomości wysłanych 365 dni
pozostałe foldery nie są opróżniane użytkownik ma możliwość ustawienia jak długo wiadomości będą przechowywane na serwerze.

Jak skonfigurować konto e-mail na urządzeniach z systemem iOS?

Poniżej przedstawiamy jak w prosty sposób skonfigurować konto e-mail.
1. Wybieramy Ustawienia » Poczta, kontakty, inne » Dodaj konto » Exchange
2. Następnie uzupełniamy pola:
E-mail wpisujemy swój adres e-mail np. jan_kowalski@domena.pl
Hasło podajemy hasło do konta e-mail
Opis dodajemy opis np. Moje konto
następnie klikamy Dalej
3. W polach:
Serwer wpisujemy mail.onemac.pl
Użytkownik wpisujemy swój adres e-mail np. jan_kowalski@domena.pl
następnie klikamy Dalej
4. Spośród usług wybieramy:
Mail, Kontakty, Kalendarze, Przypomnienia oczywiście nie musimy wybierać wszystkich wybieramy te które nas interesują i klikamy Zapisz.
W ten oto prosty sposób mamy skonfigurowane konto e-mail.

Jak skorzystać z „Smart Wipe”?

Aby skorzystać z usługi prosimy zalogować do konta pocztowego przez WebMail wybrać Ustawienia i postępować zgodnie z instrukcją.