Przede wszystkim poszukaj odpowiedzi w niniejszej Pomocy – tu umieszczone są odpowiedzi na najczęstsze pytania i wątpliwości Użytkowników. Jeżeli jednak jej nie znalazłeś, możesz uzyskać pomoc drogą mailową: serwis@onemac.pl
									Nasze adresy serwerów DNS to:
dns1.onemac.pl
dns2.onemac.pl
								
									Submission SMTP: poczta.onemac.pl - Port: 587 - Szyfrowanie: SARTTLS
									
									
									Secure IMAP: poczta.onemac.pl - Port: 993 - Szyfrowanie:> SSL/TLS
									
									Aplikacja MailPlus: poczta.onemac.pl
								
									Należy uruchomić aplikację MailPlus na telefonie lub tablecie i wpisać w polach następujące dane:
									
									Adres: poczta.onemac.pl
									
									Konto: wpisujemy nazwę użytkownika np. jankowalski
									
									Hasło: wpisujemy hasło do konta
									
									Zaznaczymy połączenie przez HTTPS i klikamy logowanie.
								
Po zainstalowaniu aplikacji należy uruchomić aplikację Drive i wybrać "Zadanie synchronizacji" lub "Zadanie kopii zapasowej".
									Następnie w polach należy wpisać następujące dane:
									
	
									Nazwa domeny: drive.onemac.pl
									
									Nazwa użytkownika: wpisujemy nazwę użytkownika np. jankowalski
									
									Hasło: wpisujemy hasło do konta
									
									Zaznaczymy "Włącz szyfrowanie SSL" i klikamy Dalej.
								
									Należy uruchomić aplikację Drive na telefonie lub tablecie i wpisać w polach następujące dane:
									
									Adres: drive.onemac.pl
									
									Konto: wpisujemy nazwę użytkownika np. jankowalski
									
									Hasło: wpisujemy hasło do konta
									
									Zaznaczymy połączenie przez HTTPS i klikamy logowanie.