Mam problem. Co mam zrobić? Gdzie uzyskać pomoc?
Przede wszystkim poszukaj odpowiedzi w niniejszej Pomocy – tu umieszczone są odpowiedzi na najczęstsze pytania i wątpliwości Użytkowników. Jeżeli jednak jej nie znalazłeś, możesz uzyskać pomoc drogą mailową: .
Informację ogólne
Nasze podstawowe adresy serwerów to:
dns1.onemac.pl
dns2.onemac.pl
MailPlus
Submission SMTP: poczta.onemac.pl - Port: 587 - Szyfrowanie: SARTTLS
Secure IMAP: poczta.onemac.pl - Port: 993 - Szyfrowanie: SSL/TLS
Aplikacja MailPlus: poczta.onemac.pl
Należy uruchomić aplikację MailPlus na telefonie lub tablecie i wpisać w polach następujące dane:
Adres: poczta.onemac.pl
Konto: wpisujemy nazwę użytkownika np. jankowalski
Hasło: wpisujemy hasło do konta
Zaznaczymy połączenie przez HTTPS i klikamy logowanie.
Drive
Po zainstalowaniu aplikacji należy uruchomić aplikację Drive i wybrać "Zadanie synchronizacji" lub "Zadanie kopii zapasowej".
Następnie w polach należy wpisać następujące dane:
Nazwa domeny: drive.onemac.pl
Nazwa użytkownika: wpisujemy nazwę użytkownika np. jankowalski
Hasło: wpisujemy hasło do konta
Zaznaczymy "Włącz szyfrowanie SSL" i klikamy Dalej.
Należy uruchomić aplikację Drive na telefonie lub tablecie i wpisać w polach następujące dane:
Adres: drive.onemac.pl
Konto: wpisujemy nazwę użytkownika np. jankowalski
Hasło: wpisujemy hasło do konta
Zaznaczymy połączenie przez HTTPS i klikamy logowanie.