Mam problem. Co mam zrobić? Gdzie uzyskać pomoc?

Przede wszystkim poszukaj odpowiedzi w niniejszej Pomocy – tu umieszczone są odpowiedzi na najczęstsze pytania i wątpliwości Użytkowników. Jeżeli jednak jej nie znalazłeś, możesz uzyskać pomoc drogą mailową: .


Informację ogólne

Jakie są adresy DNS do podpięcia domen?

Nasze podstawowe adresy serwerów to:
dns1.onemac.pl
dns2.onemac.pl


MailPlus

Jakie są adresy serwerów pocztowych?

Submission SMTP: mx1.onemac.pl port: 587
Secure IMAP: mx1.onemac.pl port: 993
Aplikacja MailPlus: poczta.onemac.pl

Jak skonfigurować aplikację mobilną MailPlus?

Należy uruchomić aplikację MailPlus na telefonie lub tablecie i wpisać w polach następujące dane:
Adres: poczta.onemac.pl
Konto: wpisujemy nazwę użytkownika np. jankowalski
Hasło: wpisujemy hasło do konta
Zaznaczymy połączenie przez HTTPS i klikamy logowanie.


Drive

Jak skonfigurować aplikację Drive pod systemem Windows / Linux / macOS ?

Po zainstalowaniu aplikacji należy uruchomić aplikację Drive i wybrać "Zadanie synchronizacji" lub "Zadanie kopii zapasowej".

Następnie w polach należy wpisać następujące dane:
Nazwa domeny: drive.onemac.pl
Nazwa użytkownika: wpisujemy nazwę użytkownika np. jankowalski
Hasło: wpisujemy hasło do konta
Zaznaczymy "Włącz szyfrowanie SSL" i klikamy Dalej.

Jak skonfigurować aplikację mobilną Drive?

Należy uruchomić aplikację Drive na telefonie lub tablecie i wpisać w polach następujące dane:
Adres: drive.onemac.pl
Konto: wpisujemy nazwę użytkownika np. jankowalski
Hasło: wpisujemy hasło do konta
Zaznaczymy połączenie przez HTTPS i klikamy logowanie.